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Il governo dei servizi pubblici locali esternalizzati nella prospettiva dei comuni campani
(2011-06-06)
The work, after an initial examination of the reforms that have affected the government, focused on the
idea of outsourcing management, analyzing what are the advantages and disadvantages for a municipality
decides to adopt ...
Innovative Communication Trends in the Public Administration – a Democratic Marketing Tool or Just Another Fallacy
(2011-05-18)
Institutional communication has been a controversial issue for many years now in Italy; at least as concerns the difficult challenge of putting effective communication on a national scale between the citizenship and the ...
Le PMI della Provincia di Salerno: caratteristiche e approcci alla comunicazione
(2011-04-06)
Nonostante la letteratura accademica abbia sancito l’impossibilità di scindere le aziende
dalla loro comunicazione, dimostrando, inoltre, che il vantaggio competitivo oggi risiede nel
governare strategicamente le relazioni ...
Brand value, marketing investments and capital structure. An empirical analysis
(2011-05-05)
Un numero sempre crescente di imprese sta ormai constatando come, nell’attuale contesto
competitivo, uno degli asset aziendali di maggior valore sia costituito dal brand associato ai
loro prodotti o servizi. In un mondo ...