Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Risultati: 51 - 60 di 197
Documenti rinvenuti:
Data di edizioneTitoloAutore/i
28-mag-2014Il family brand nella comunicazione online: asset o liability?Santulli, Rosalia; Siano, Alfonso; Della Piana, Bice
27-mag-2014The construction of an new accrual accounting system evidence from laboratory life: Campania regionBruno, Adriana; Adinolfi, Adriana; Manes Rossi, Francesca; Lapsley, Irvine
9-mag-2014La mappa della pianificazione e la bussola del controllo per orientare la Performance nella P.A.Lombardi, Claudio; Adinolfi, Paola; Vesci, Massimiliano
7-nov-2014Il ruolo del Chief Executive Officer (CEO) ai fini della corporate communication e della reputazione aziendale.Conte, Francesca; Siano, alfonso; Siano, Alfonso
25-giu-2014Diffusione della banda larga: fattori di sviluppo e regolazioneDel Monte, Sara; Amendola, Alessandra; Caputo, Mario
29-mag-2018High-dimensional statistics for complex dataPacella, Massimo; Destefanis, Sergio Pietro; Giordano, Francesco
11-ott-2016Approccio relazionale e co-creazione di valore in sanità: il caso dell’Assistenza Domiciliare IntegrataCaputo, Francesco; Siano, Alfonso; Saviano, Marialuisa
31-ott-2017Ontology-based model sustaining competence management within corporates: competence certification in CSR. The SADA Spa experienceSessa, Maria Rosaria; De Lucia, Andrea; Malandrino, Ornella
22-feb-2018The rise of Intellectual Capital reporting. The relevance of IC disclosure in Italian UniversitiesNicolò, Giuseppe; De Lucia, Andrea; Tartaglia Polcini, Paolo; Christiaens, Johan
4-apr-2017Risk management e value at risk: l'influenza del profilo dell'investitore nell'operatività di consulenzaSica, Nicola; Amendola, Alessandra; Amendola, Alessandra