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Il family brand nella comunicazione online: asset o liability? 

Santulli, Rosalia (2014-05-28)
The research fits in the international debate on the relationship between family involvement and performance, by introducing the branding strategies as moderating variable. Thus, the study approaches the problem by adopting ...
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Le performance nel settore pubblico: gli effetti della trasparenza e degli incentivi monetari 

Corrado, Giulio (2016-07-11)
Il progetto di ricerca esplora il tema della performance nel settore pubblico con l’obiettivo di valutare gli effetti della trasparenza (D.lgs. 33/2013) e degli incentivi monetari (D.lgs. 150/2009). Il processo di ...
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La mappa della pianificazione e la bussola del controllo per orientare la Performance nella P.A. 

Lombardi, Claudio (2014-05-09)
In recent years, the Italian public administration has experienced a period of strong changes, innovation and modernization that has resulted in an increasing orientation to the measurement (performance), communication ...
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AutoreCorrado, Giulio (1)Lombardi, Claudio (1)Santulli, Rosalia (1)Soggetto
Performance (3)
SECS-P/08 ECONOMIA E GESTIONE DELLE IMPRESE (3)
Branding strategies (1)Controllo (1)Family involument (1)Pianificazione (1)... View MoreDate Issued2014 (2)2016 (1)Has File(s)Yes (3)
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