• English
    • italiano
  • italiano 
    • English
    • italiano
  • Login
Sfoglia Testi e linguaggi. Volume 13 (2019) per Data di Immissione 
  •   DSpace Home
  • Dipartimenti e Centri di ricerca UniSA. Pubblicazioni scientifiche
  • Testi e linguaggi
  • Testi e linguaggi. Volume 13 (2019)
  • Sfoglia Testi e linguaggi. Volume 13 (2019) per Data di Immissione
  •   DSpace Home
  • Dipartimenti e Centri di ricerca UniSA. Pubblicazioni scientifiche
  • Testi e linguaggi
  • Testi e linguaggi. Volume 13 (2019)
  • Sfoglia Testi e linguaggi. Volume 13 (2019) per Data di Immissione
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sfoglia Testi e linguaggi. Volume 13 (2019) per Data di Immissione

Ordina per:

Ordine:

Risultati:

Items 21-25 di 25

  • Titolo
  • Data di pubblicazione
  • Data di immissione
  • crescente
  • decrescente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      FLE e didattica dell'errore 

      Vaccaro, Valeria Anna (Roma : Carocci, 2019)
      This study consists of an investigation of some linguistic recurrences in the intermediate stages of FLE classroom learning, in the studies of the Français Langue Étrangère. The corpus consists of a free-speech production ...
    • Thumbnail

      Des mots en situation à l’accès au sens: le FLE qui bouge 

      Pellegrino, Rosario (Roma : Carocci, 2019)
      This study starts from the “mise en situation” approach in the teaching/learning FLE (Français Langue Étrangère) process and the difficult balance between implicit and explicit lexicon acquisition. It focuses on organised ...
    • Thumbnail

      Des mots en situation à l’accès au sens: le FLE qui bouge 

      Lo Nostro, Mariadomenica (Roma : Carocci, 2019)
      The issue of learning one or more cultures that might coexist within a foreign language and culture as complementing the process of acquisition of a foreign language has received considerable critical attention. This is ...
    • Thumbnail

      Le site : une richesse perdue Analyse du matériel didactique pour l enseignement de la diversité linguistico-culturelle de la francophonie maghrébine 

      Bevilacqua, Michele (Roma : Carocci, 2019)
      Learning linguistic and cultural Francophonie is very useful for Italian students, because the diatopic varieties of French and French-speaking cultures make it possible to study the diversity of French-speaking countries, to ...
    • Thumbnail

      L'insegnamento e l'apprendimento della lingua, della cultura e della letteratura: riflessioni e prospettive 

      De Giovanni, Flora; Pellegrino, Rosario; Rosi, Fabiana (Roma : Carocci, 2019)
      EleA themes by Ugsiba
       

       

      Ricerca

      Tutto DSpaceArchivi & CollezioniData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggettiData di immissioneQuesta CollezioneData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggettiData di immissione

      My Account

      LoginRegistrazione
      EleA themes by Ugsiba