• English
    • italiano
  • English 
    • English
    • italiano
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Tesi di dottorato
  • Area Scienze economiche
  • Marketing e comunicazione
  • Search
  •   DSpace Home
  • Tesi di dottorato
  • Area Scienze economiche
  • Marketing e comunicazione
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Il ruolo del Chief Executive Officer (CEO) ai fini della corporate communication e della reputazione aziendale. 

Conte, Francesca (Universita degli studi di Salerno, 2014-11-07)
Il lavoro di tesi si pone l’obiettivo di analizzare il ruolo del Chief Executive Officer (CEO) nella corporate communication e il grado di coinvolgimento di tale soggetto nella gestione della reputazione aziendale attraverso ...
EleA themes by Ugsiba
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Conte, Francesca (1)
SubjectCEO reputation (1)Corporate communication (1)Corporate reputation (1)SECS-P/08 ECONOMIA E GESTIONE DELLE IMPRESE (1)... View MoreDate Issued2014 (1)Has File(s)Yes (1)
EleA themes by Ugsiba