• English
    • italiano
  • English 
    • English
    • italiano
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Tesi di dottorato
  • Area Scienze economiche
  • Marketing e comunicazione
  • Search
  •   DSpace Home
  • Tesi di dottorato
  • Area Scienze economiche
  • Marketing e comunicazione
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Il family brand nella comunicazione online: asset o liability? 

Santulli, Rosalia (Universita degli studi di Salerno, 2014-05-28)
Il lavoro di ricerca si inserisce nel controverso dibattito internazionale sulla relazione tra family involvement e performance, introducendo, quale variabile moderatrice della relazione, le strategie di branding adottate ...
Thumbnail

Back to basics. Green Brand Equity e Sostenibilità. Un’analisi empirica nel settore delle acque minerali in Italia 

Buongiorno, Anna Luisa (Universita degli studi di Salerno, 2014-06-03)
Il lavoro si propone di indagare il livello di consapevolezza della necessità per le imprese di adottare un orientamento alla sostenibilità per creare un valore di marca sostenibile e tentare di rispondere all’interrogativo ...
Thumbnail

Managing the experience co-creation in tourism 

Buonincontri, Piera (Universita degli studi di Salerno, 2014-05-27)
Studies until now revealed the common acceptation about the arising importance of co-creation for the satisfaction of the market and the consequent success of the company. Despite that, there is the general recognition ...
Thumbnail

Il ruolo del Chief Executive Officer (CEO) ai fini della corporate communication e della reputazione aziendale. 

Conte, Francesca (Universita degli studi di Salerno, 2014-11-07)
Il lavoro di tesi si pone l’obiettivo di analizzare il ruolo del Chief Executive Officer (CEO) nella corporate communication e il grado di coinvolgimento di tale soggetto nella gestione della reputazione aziendale attraverso ...
EleA themes by Ugsiba
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Submit DateThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Submit Date

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBuongiorno, Anna Luisa (1)Buonincontri, Piera (1)Conte, Francesca (1)Santulli, Rosalia (1)SubjectSECS-P/08 ECONOMIA E GESTIONE DELLE IMPRESE (4)Brand equity (1)Branding strategies (1)CEO reputation (1)Corporate communication (1)Corporate reputation (1)Family involument (1)Path analysis (1)Performance (1)Sostenibilità del brand (1)... View MoreDate Issued
2014 (4)
Has File(s)Yes (4)
EleA themes by Ugsiba