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Brand value, marketing investments and capital structure. An empirical analysis 

De Luca, Roberto (Universita degli studi di Salerno, 2011-05-05)
An ever growing number of businesses is becoming aware that one of the highest value business assets in the current competitive context is the brand associated with a company’s products or services. In a world which is ...
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Back to basics. Green Brand Equity e Sostenibilità. Un’analisi empirica nel settore delle acque minerali in Italia 

Buongiorno, Anna Luisa (Universita degli studi di Salerno, 2014-06-03)
Il lavoro si propone di indagare il livello di consapevolezza della necessità per le imprese di adottare un orientamento alla sostenibilità per creare un valore di marca sostenibile e tentare di rispondere all’interrogativo ...
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AuthorBuongiorno, Anna Luisa (1)De Luca, Roberto (1)Subject
Brand equity (2)
SECS-P/08 ECONOMIA E GESTIONE DELLE IMPRESE (2)Capital structure (1)Sostenibilità del brand (1)Sustainability brand (1)Valore condiviso (1)... View MoreDate Issued2011 (1)2014 (1)Has File(s)
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