Sfoglia Marketing e comunicazione per Autore "Cuomo, Maria Teresa"
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Innovative communication trends in the Public Administration – a democratic marketing tool or just another fallacy
Galvin, Maureen (Universita degli studi di Salerno, 2011-05-18)Institutional communication has been a controversial issue for many years now in Italy; at least as concerns the difficult challenge of putting effective communication on a national scale between the citizenship and the ... -
La dinamica reputazionale nel Family Business. Analisi teoriche e prospettive strategiche nello studio della reputazione dell’impresa familiare.
Chirico, Emanuela (Universita degli studi di Salerno, 2012-05-28)Nella prospettiva di osservazione impiegata da alcuni studiosi, il fenomeno reputazionale può essere osservato come la rappresentazione collettiva delle azioni pregresse di un’impresa, che sottende l’esistenza di un ... -
L’impatto reputazionale nelle società private in controllo pubblico: il caso dell’Istituto Poligrafico e Zecca dello Stato
Santaniello, Rossella (Universita degli studi di Salerno, 2017-05-23)This thesis focused on the role and importance of corporate reputation within a peculiar type of enterprise, represented by public controlled societies, subject with a dual profile but of intense interest, especially ... -
Smart city e sviluppo del territorio. Matera 2019: un'esperienza di successo
D'Alessio, Enrico (Universita degli studi di Salerno, 2020-06-18)The research is focused on smart cities as an evolution of territorial marketing and has the aim of analyse the specific role within the process of local development. Focus is on urban dimension as a functional level ...