• English
    • italiano
  • italiano 
    • English
    • italiano
  • Login
Sfoglia Culture e Studi del Sociale. Vol. 9, n. 2 (2024) per Soggetto 
  •   DSpace Home
  • Dipartimenti e Centri di ricerca UniSA. Pubblicazioni scientifiche
  • Culture e Studi del Sociale
  • Culture e Studi del Sociale. Vol. 9, n. 2 (2024)
  • Sfoglia Culture e Studi del Sociale. Vol. 9, n. 2 (2024) per Soggetto
  •   DSpace Home
  • Dipartimenti e Centri di ricerca UniSA. Pubblicazioni scientifiche
  • Culture e Studi del Sociale
  • Culture e Studi del Sociale. Vol. 9, n. 2 (2024)
  • Sfoglia Culture e Studi del Sociale. Vol. 9, n. 2 (2024) per Soggetto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sfoglia Culture e Studi del Sociale. Vol. 9, n. 2 (2024) per Soggetto "Children"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordina per:

Ordine:

Risultati:

Items 1-1 di 1

  • Titolo
  • Data di pubblicazione
  • Data di immissione
  • crescente
  • decrescente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      Empowering women and children: an empirical analysis of human development in Rome and Caltanissetta 

      Canta, Alba Francesca (2024)
      Amidst the various approaches that have focused on the importance of cultural processes in organising societies and institutions lies Amartya Sen’s capability approach, a multidimensional paradigm that assigns to the ...
      EleA themes by Ugsiba
       

       

      Ricerca

      Tutto DSpaceArchivi & CollezioniData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggettiData di immissioneQuesta CollezioneData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggettiData di immissione

      My Account

      LoginRegistrazione
      EleA themes by Ugsiba