Please use this identifier to cite or link to this item: http://elea.unisa.it/xmlui/handle/10556/4432
Title: Il nuovo regime di pubblicità degli atti del CSM dopo l’autoriforma regolamentare del 2016
Authors: Grassi, Silvia
Issue Date: 2018
Citation: Grassi, S. "Il nuovo regime di pubblicità degli atti del CSM dopo l’autoriforma regolamentare del 2016." Iura and Legal Systems 2018, B(4): 43-63
URI: http://www.rivistagiuridica.unisa.it/index
http://elea.unisa.it:8080/xmlui/handle/10556/4432
http://dx.doi.org/10.14273/unisa-2634
ISSN: 2385-2445
Appears in Collections:Iura & Legal Systems. Volume 5 (Gennaio - Dicembre 2018)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
opinioni_2018_4_grassi.pdfIura and Legal Systems 2018, B(4, 43-63505,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.