Cerca
Items 1-4 di 4
Innovative communication trends in the Public Administration – a democratic marketing tool or just another fallacy
(Universita degli studi di Salerno, 2011-05-18)
Institutional communication has been a controversial issue for many years now in Italy; at least as concerns the difficult challenge of putting effective communication on a national scale between the citizenship and the ...
Brand value, marketing investments and capital structure. An empirical analysis
(Universita degli studi di Salerno, 2011-05-05)
An ever growing number of businesses is becoming aware that one of the highest value business assets in the current competitive context is the brand associated with a company’s products or services. In a world which is ...
Le PMI della Provincia di Salerno: caratteristiche e approcci
(Universita degli studi di Salerno, 2011-04-06)
Nonostante la letteratura accademica abbia sancito l’impossibilità di scindere le aziende
dalla loro comunicazione, dimostrando, inoltre, che il vantaggio competitivo oggi risiede nel
governare strategicamente le relazioni ...
Il governo dei servizi pubblici locali esternalizzati nella prospettiva dei comuni campani
(Universita degli studi di Salerno, 2011-06-06)
Il lavoro, dopo un esame iniziale delle riforme che hanno interessato le amministrazioni pubbliche, si è focalizzato sulla formula gestionale dell’outsourcing, analizzando quelli che sono i vantaggi e gli svantaggi per un ...